16. heinäkuuta 2013

9 päivää muuttoon...

...ja kaikki on vielä vaiheessa!

En ole kerinnyt ottaa edes kuvia, kun oon yrittänyt olla muuten tehokas. Raksalla olen siivoillut ja järjestellyt paikkoja sekä kasannut kalusteita. Vuokrakämpässä kaikki on hyrskynmyrskyn, kun oon kovasti pakkaillut, pessyt tekstiilejä, myynyt tavaraa yms. 

9. päivässä pitäis vielä tehdä paljon sähköjä, alakerran listat, kalusteisiin ovet, etupihan portaat, yläkerran wc, portaisiin kaiteet ja muuta mukavaa. Onneksi putkimies tulee tekemään putkihommat loppuun, ettei sitä tarvi stressata, kunhan vain saadaan se putkimies paikalle. Lisäksi Skaalan pitäisi tulla asentamaan ulko-ovi. 

Nyt olen virallisesti jo äitiyslomalla. Kaikki lapset on syntynyt rv39, joten niin varmasti nytkin tapahtuu. Eli reilu 3vk aikaa! Väsy ja stressi on jo kovia. Toivottavasti raksalla ei tule enää yhtään takapakkia vaan kaikki menisi hyvin. 


Sain kasattua olkkarin tv-tason paikoilleen. Tässä testiryhmä testaamassa Ikean laatua. Kauankohan noita muoveja voi pitää ovien pinnassa? Suunnittelin ottavani ne pois vasta, kun lapset on täysikäisiä :)

Valmis takka odottaa vain käyttäjäänsä. Muurari laatoitti ja mä sutasin muualle Tunto Hienon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti